כל מה שרציתם לדעת על בישול בריא

טרנד הבישול הבריא הולך ותופס תאוצה ואיתו שיטת הבישול באידוי, שיטת בישול ירוקה, בריאה וחסכונית, המניבה אוכל טעים ובריא להפליא. Gorenje, מותג מוצרי החשמל היוקרתי למטבח מוביל טכנולוגית את טרנד הבישול הבריא עם דור חדש של תנורי אידוי ובישול חכם, Homemade steam - תנור אידוי בשילוב תנור עם אוויר חם ובישול חכם עם שלושה שלבים בתוכנית אחת. בישול באידוי מאפשר שמירה יוצאת דופן על הוויטמינים והמינרלים הנמצאים במזון, תוך שמירה על צבע, מרקם רמת הלחות המיטבית וטעם טבעי של מוצרי המזון השונים.

שיטת הבישול באדים הינה שיטת הבישול המשמרת את ערכיו התזונתיים של התבשיל ומומלץ מאד על ידי מומחים לתזונה. בעידן שבו השמן נהפך לאחד מאויבי הציבור הגדולים ביותר, הבישול באדים מהיר וחסכוני יחסית באנרגיה ובמים ומניב אוכל טעים עם ערכים תזונתיים גבוהים וכמות מועטה של שמן, קלוריות ולכלוך. המותג gorenje פיתח קו מוצרים עם טכנולוגיה מתקדמת וברמת עיצוב גבוהה, מותאמת לשימוש הביתי ומאפשר נגישות לכל אחד בהתאם לצרכיו. התכונות והאופציות בתנור האידוי מאפשרות בישול בריא, ללא צורך בשמן, מלחים ותבלינים. מוצרי המזון השונים יכולים להתבשל בו זמנית ללא פגיעה בטעמם הייחודי. כמו כן הבישול באידוי נטול ריחות.

התוכניות השונות בתנור מתאימות לבשלנים מתחילים ולבשלנים מקצועיים. לתנור תכניות אוטומטיות המחשבות את הטמפרטורה והלחות הנדרשת לפי סוג המזון אותו רוצים לבשל או לחמם. בין התוכניות השונות: אידוי, חימום מחדש, בישול עדין, הפשרה, חימום מראש ושמירה על חום. כמו כן, תצוגת טמפ' מומלצת וטמפ' עכשווית בכל רגע נתון, שעון אלקטרוני עם צלילי התראה, תאורת פנימית חזקה ועוד.

תנור האידוי של gorenje, מגיע בנפח של 74 ליטר. ומאפשר בישול בו זמנית של מספר מנות. בתוך התנור חבוי מיכל מים נשלף, המותאם לאידוי בנפח 1.2 ליטר מים וכן בתכנות חכם לבדיקת סוג ואיכות המים אותם נבדוק בטרם הוא יופעל. (הכוונה לברור דרגת קשיות המים המשתנה ממקום למקום). התנור בשילוב דלת מעוצבת בעלת שלוש זכוכיות. לתנור פיקוד אלקטרוני ותצוגה דיגיטלית אינטראקטיבית, המנווטת בין אפשרויות הבחירה השונות. לתנור מסך מגע ותצוגה TFT צבעוני להפעלה אינטואיטיבית, קלה ונוחה בשילוב טקסט ובמבחר שפות שונות כולל, אנגלית, צרפתית ורוסית.