עיצוב מטבחי יוקרה עם מוצרי חשמל מתקדמים למטבח של גורניה

מאז אוחדו המטבח והסלון לחלל אחד, הפך המטבח לחלק מהותי מלב הבית - וכך גם עלה הצורך להתאים את העיצוב שלו לקו העיצוב הכללי של הבית. כשמעצבים מטבח לא מדובר רק על ארונות המטבח והאי באמצע; מכשירי חשמל למטבח הם חלק קריטי בעיצוב המטבח, מהסיבה הפשוטה שמרביתם גלויים לעין, ויש להם תפקיד בנראות של החלל.

כשבוחרים מוצרי חשמל למטבח, צריך לחשוב על שלושה אפיקים: מצד אחד, המכשירים צריכים להיות פרקטיים ופונקציונליים, ולאפשר לנו שימוש פשוט המתאים לכל צרכי הבישול והאפייה שלנו; מצד שני, הם צריכים לשלב טכנולוגיות חדשניות וחסכוניות שמייעלות את השימוש המטבח; ומצד שלישי, המכשירים מוכרחים להשתלב בקו העיצובי של המטבח ושל הבית בכלל, לשדר את הסגנון האישי וליצור מראה הרמוני ומוקפד.

היום אפשר למצוא מכשירי חשמל בקווי עיצוב שונים המשתלבים באופן הרמוני במטבח ובאינספור סגנונות עיצוביים שונים וצבעים מפתיעים, משחור או לבן קלאסיים שיוצרים לוק נקי ורגוע ועד מוצרי חשמל למטבח בצבעים שמחים ועזים. גם מעצבי העל הבינלאומיים החלו לחתור לכיוון של מוצרי חשמל למטבח, והיום אפשר למצוא קולקציות מעצבים למוצרי חשמל למטבח שהם חפצי אומנות של ממש. 


(קרדיט:מטבח של שרונה גריבנרג, ליין של פיליפ סטארק בגימור מראה)

איך בוחרים את מוצרי החשמל הנכונים לעיצוב מטבחי יוקרה? איגדנו עבורכם כמה ממוצרי החשמל שהם מהותיים לעיצוב המטבח - מהמקרר ועד קולט האדים - והם מקום טוב להתחיל בו בתהליך עיצוב המטבח שלכם:

מהם מוצרים החשמל המהותיים לעיצוב המטבח שלכם?

קודם כל, המקרר

למקרר יש השפעה משמעותית על עיצוב מטבחי יוקרה, מהסיבה הפשוטה שמדובר על מכשיר החשמל הגדול ביותר במטבח, וזה שתופס את הנפח המשמעותי ביותר. כשאתם בוחרים מקרר, חשוב שהוא יהיה פרקטי ומתאים לצרכים שלכם במטבח (היום אפשר למצוא מקררים ברוחב של 1.2 מטר!), אך גם שישתלב בצורה אופטימלית עם עיצוב המטבח. מומלץ לבחור במקרר בעומק הארון לקבלת מראה נקי יותר וליצירת קו אחיד ואלגנטי במטבח, וכן להתאים את צבע ציפוי החזית ואת הידיות.  

מי שמעדיף עיצוב נקי ככל האפשר, ישמח לשמוע שהיום אפשר למצוא מקררים אינטגרליים ש"מתחפשים" לארון, וכך משתלבים באופן מושלם במטבח. אל תשכחו גם את ההתפתחויות הטכנולוגיות הנוגעות למקררים - כמו שיטת no-forest וטכנולוגיית Adapt Tech, שלומדת את התנהגות בני הבית ומתאימה את הטמפרטורה בהתאם.

תנור

הבחירה בתנור צריכה להיות מותאמת היטב לאופי ועיצוב המטבח, ומומלץ לבחור בתנור בנוי המשתלב במבנה המטבח. ישנם תנורים במראה וינטג' לצד תנורים אלגנטיים עם זכוכית שחורה או זכוכית קריסטלית. אל תשכחו גם את הרגלי הבישול שלכם - תוכלו לבחור בתנור "מיני" אם אתם ממעטים להשתמש ואף לשלב אותו עם מיקרוגל, או לחילופין לבחור בתנור גדול עם נפח רב. לבסוף, תנו את הדעת גם לפונקציות הטכנולוגיות המתקדמות המקלות ומייעלות את השימוש בתנור - היום אפשר למצוא תנורים עם מצלמה המשדרים לנייד את התקדמות האפייה, וכן תנורים עם "אפקט טאבון", פיצ'ר ייחודי שיאפשר לכם לאפות לחמים ומאפים כאילו אתם במאפיה!

כיריים


לפני שפונים לעיצוב הכיריים, חשוב להחליט האם בוחרים בכיריים גז או כיריים אינדוקציה. לכיריים אינדוקציה יש מראה חלק יותר, המשתלב באופן הרמוני, מודרני ונקי עם עיצוב המטבח. אבל זה לא אומר שאי אפשר למצוא מראה אלגנטי גם לכיריים גז, שמגיעים בעיצובים מודרניים ובקווי עיצוב חדשניים. לכן, בראש ובראשונה עליכם להבין מהו סוג הכיריים השימושי לכם יותר בהתאם לצרכיכם במטבח, ולאחר מכן לבחור את הקו העיצובי המתאים לסגנון המטבח. 

קולט אדים

גם לקולט אדים תפקיד מהותי בעיצוב המטבח. קולט אדים בפני עצמו הוא פונקציה יוקרתית שלא ניתן למצוא בכל מטבח, והיום אפשר למצוא קולטי אדים המשתנים זה מזה בעיצובם, כך שניתן להתאים את המכשיר בדיוק לאופי המטבח ולעיצובו. למשל, ישנם קולטי אדים תלויים או נשלפים, וכן כאלו המוצמדים לתחתית הארון או מוסתרים בתוכו. מעבר לסוג, הקולטים שונים זה מזה גם בצבע, בגודל, ובאופציות הטכנולוגיות שלהם, ויכולים לספק לוק יוקרתי, מתקדם וייחודי למטבח.

מוצרי חשמל למטבח פוגשים עיצוב מטבחי יוקרה


(מטבח קלאסיקו -  מקרר 1.20 מ', מיקרו שולחני, תנור וקולט אדים)

אם אתם מחפשים מטבח יוקרתי, הרמוני, אלגנטי ומעוצב, הדרך לעשות זאת היא באמצעות מוצרי חשמל למטבח, כמו מוצרי החשמל של המותג gorenje, מותג אירופאי למוצרי חשמל יוקרתיים ופורצי דרך, שמשלבים טכנולוגיה מתקדמת, פונקציונליות חסרת תקדים וקווי עיצוב מוקפדים, חדשניים ויוצאי דופן של מעצבי על כמו פיליפ סטארק ואורה איטו.

ל-Gorenje יש קולקציות של מוצרים בעיצוב דומה, כך שניתן לבחור מקרר, כיריים, תנור וקולט אדים בעלי חזית זהה ועיצוב אחיד אשר מעניק למטבח נראות מדויקת ומרשימה.

קבוצת ח.י היא היבואן הרשמי של המותג האירופאי היוקרתי. קניה של מוצרי חשמל דרך משווק מורשה תספק לכם שקט נפשי בידיעה שקניתם ממקום בטוח, אחריות על המוצרים תוך אספקה של חלקי חילוף מקוריים ושירות איכותי ומקצועי!

אתם מוזמנים להציץ בקטלוג הרשמי של קבוצת ח.י, ולמצוא את מוצרי החשמל שיהפכו את המטבח שלכם למטבח חד פעמי ומתקדם, עם שיק יוקרתי כמו שתמיד חלמתם!