תעודת אחריות לטלוויזיה LG

תעודת אחריות לטלוויזיה LG

לקוח נכבד,

תודה שרכשת מוצר מבית LG שיובא על ידי קבוצת ח.י., היבואנית הרשמית של טלוויזיות LG לישראל. אנו בטוחים כי תהנה מאיכות המוצר ומהשימוש בו.

מוענקת לך בזאת אחריות לתקופת האחריות כהגדרתה להלן, עבור טלוויזיה מתוצרת LG, שיובאה על ידנו וזאת על פי התנאים המפורטים בתעודת האחריות להלן.

לצורך הקלה על מתן השירות נודה לך אם תמלא את פרטיך ואת פרטי מסך הטלוויזיה באתר האינטרנט של קבוצת ח.י.

נשמח לסייע בכל עצה ומידע במסגרת שעות פעילות שירות הלקוחות והמעבדה.

לבירור כתובות ושעות פעילות של מעבדות שירות ניתן לפנות בטלפון 6683* או דרך הקישור המצורף.

מעבדת ח.י.: ח.י. שירות ולוגיסטיקה, רח' השרון 10 בניין DSV, קריית שדה התעופה.

הגדרות ופרשנות
למונחים הבאים תהא המשמעות המובאת לצדם:
1. "המוצר" - טלוויזיה מתוצרת LG שיובאה על ידי היבואן ואשר פרטיה מופיעים בתעודת האחריות, כמפורט בתעודה זו. המונח "מוצר" אינו כולל מתקני קיר ו/או כבלים ו/או כל אביזר חיצוני אשר מתחבר למוצר.
2. "תקופת האחריות" -למוצר חדש - 36 חודשים ממועד מסירת המוצר לידיך. מוצר מסדרת NANO, UHD, מוצר מחודש או מתצוגה - 12 חודשים ממועד מסירת המוצר לידך. שלט רחוק (ובלבד שהוא השלט
המקורי שנמסר עם המוצר) - 12 חודשים.
3. "קלקול" - ליקוי, פגם או קלקול.
4. "הוראות השימוש" או "הוראות ההפעלה" – הוראות המופיעות במסמך זה תחת הכותרת "הוראות שימוש", הוראות המצורפות למוצר וכן הוראות המוצגות במוצר עצמו.
5. "הוראות בטיחות" – הוראות המופיעות במסמך זה תחת הכותרת "הוראות בטיחות" וכן הוראות המצורפות למוצר.
6. "היבואן" – ח.י. אלקטרוניקה ורכיבים בע"מ.
7. בכל מקום בו נעשה שימוש בלשון זכר, נעשה הדבר למטרות נוחות בלבד ויש להתייחס לאמור כאילו נכתב גם בלשון נקבה.
8. כותרות הסעיפים נעשו למטרות התמצאות בלבד ואין לתת להן משמעות פרשנית כלשהי.
תוקף האחריות
9. האחריות על פי תעודת אחריות זו, תהא בתוקף כל עוד צמודה למוצר תווית הזיהוי המקורית המודבקת עליו. עם הסרת תווית הזיהוי ו/או השחתתה בדרך אחרת, תפקע באופן מיידי תוקפה של האחריות על פי
תעודת אחריות זו.
10. תעודת אחריות זו ממצה ומפרטת את מלוא חיובי היבואן כלפיך. מעבר לאמור בתעודת האחריות, לא ניתנת לך כל אחריות ו/או הבטחה ו/או מצג בכל הנוגע למוצר.

אחריות נוספת מוגבלת
11. למוצר מסדרת G2 ו - Z2 בלבד, תינתן מלבד 36 חודשי אחריות / 12 חודשים למוצר מחודש או מתצוגה לפי תעודה זו, אחריות נוספת מוגבלת של 24 חודשים לפאנל בלבד.
12. תחילתה של תקופת האחריות הנוספת המוגבלת תחל בתום תקופת האחריות.
13. האחריות הנוספת המוגבלת תחול לגבי הפאנל בלבד, לא כולל עלות הגעת טכנאי, עלות העבודה ו/או כל הוצאה שאיננה הפאנל עצמו. העלויות תהינה על פי המקובל אצל היבואן באותה העת.
14. התיקון יבוצע במועד שיתואם עמך.
15. סעיפים 9 , 10 , 16 , 17 , 18 , 19 , 21 , 22 , 23 , 24 , 25 , 26 , 27 בתעודת האחריות יחולו גם לגבי האחריות הנוספת המוגבלת.

התחייבויות היבואן לשירות ואחריות בגין המוצר:

16. אם יתגלה במוצר קלקול במהלך תקופת האחריות, אנו נתקן את הקלקול או נחליף את המוצר או כל חלק ממנו, על פי שיקול דעתנו, ללא תשלום, בעצמנו או באמצעות אחר מטעמנו. למען הסר ספק מובהר כי החלפה כלשהי (הן של המוצר כולו והן של כל חלק ממנו) לא תביא להארכה כלשהי של תקופת האחריות לגבי המוצר בכללות. כל תיקון יבוצע בחלקים חדשים ומקוריים (למעט במוצר מחודש או מתצוגה) ובנוסף ניתן לך פירוט של התיקון שבוצע והחלקים שהוחלפו.

17. תיקון המוצר ייעשה בביתך, אולם אם נדרשה מעבדה לשם ביצוע התיקון, בשל רגישותו של המוצר, היבואן יעביר את המוצר למעבדה ויחזירו אליך. אם מסיבה כלשהי תהיה מעוניין למסור את המוצר לתיקון בעצמך, תהיה רשאי להעביר את המוצר לחנות ממנה רכשת את המוצר לשם העברתו למעבדה.

18. מלבד האמור לעיל, אנו נאפשר רכישה (בתשלום) של חלקי חילוף לשם תיקון המוצר עד תום 7 שנים מיום מסירת המוצר לידיך (למעט במוצר מחודש או מתצוגה). 

19. היה ומסיבה כלשהי לא נצליח לבצע תיקון כאמור לעיל, נחליף את המוצר במוצר שיהיה חדש, זהה או מסוג ואיכות דומים ושווי ערך, או לפי בחירתנו, נשיב לך את התמורה ששולמה על ידך עבור המוצר והכל כנגד קבלת המוצר לידינו והעברתו לבעלותנו (כשהוא במצב טוב ותקין - למעט הקלקול - וללא זכויות צד ג' כלשהן). ככל שמדובר במוצר מחודש או מתצוגה, אנו נחליף את המוצר במוצר שיהיה מחודש או מתצוגה, זהה או מסוג ואיכות דומים ושווי ערך, או לפי בחירתנו, נשיב את לך את התמורה ששולמה על ידך עבור המוצר המחודש או מתצוגה והכל כנגד קבלת המוצר לידינו והעברתו לבעלותנו (כשהוא במצב טוב ותקין - למעט הקלקול - וללא זכויות צד ג' כלשהן).

20. אנו נתקן את המוצר לא יאוחר מתום שלושה ימי עסקים מיום הקריאה, או במועד אחר שיקבע עמך.

21. יובהר כי בגין כל ביקור שייערך במענך בשל קלקול אשר לא ניתנת לגביו אחריות לפי תעודה זו, תחויב בתשלום אשר יקבע בהתאם לשיקול דעתנו ואשר יעודכן מעת לעת.

סייגים להתחייבויותינו על פי תעודת האחריות
22. החיובים המוטלים עלינו על פי תעודת אחריות זו, לא יחולו, אם יתברר כי הקלקול נגרם כתוצאה מאחת הסיבות
      שלהלן:
• כוח עליון;
• נזק מכוון לרבות נזק שנגרם בזדון או ברשלנות;
• שימוש ותחזוקה לא נאותים או שימוש ותחזוקה שלא על פי הוראות השימוש ו/או הוראות הבטיחות;
• נפילה, מכה, תאונה, חבלה , שינוי במספר הסידורי;
• אפליקציות, תוכנות, וירוסים רוגלות;
• מגע עם נוזלים, לחות, חול, אבק, לכלוך, שאריות מזון;
• חשיפה לתנאי טמפרטורה שאינם רגילים במדינה; שינויי מתח ו/או אספקת חשמל בלתי סדירה.
23. בכל אחד מהמקרים לגביהם לא מוטלת עלינו חובת התיקון/ ההחלפה ללא תשלום, כאמור בתעודת אחריות זו ו/או על פי חוק, אם נחליט לתקן את המוצר, התיקון יבוצע בתשלום.
24. האחריות לא תחול במקרה שיגרם נזק או תקלה למוצר בעת התקנתו ו/או ביצוע פעולה כלשהי בו שלאע"י מתקין / טכנאי / מורשה מטעם היבואן.

פטור מאחריות
25. מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל מובהר כי בשום מקרה לא תהיה לנו ו/או לחנות הממכר ו/או למי מספקינו, משווקינו, עובדינו, מנהלינו או כל אחר הקשור בנו, אחריות כלשהי בגין אובדן או נזק לנתונים ו/או לחומר
כלשהו ו/או לתוכנה, אשר היו שמורים ו/או מותקנים על גבי המוצר.

זכות עיכבון וזכות שלא להחזיר את המוצר
26. בכל מקרה בו נהיה זכאים לקבל תשלום כלשהו ממך, כי אז תהיה שמורה לנו הזכות לעכב תחת ידנו את המוצר עד ביצוע מלוא התשלום.
27. בכל מקרה בו המוצר לא ייאסף על ידך מהחנות שרכשת או תסרב לקבל את המוצר חזרה מאת היבואן בתוך 30 ימים ממועד התיקון ולאחר הודעה אשר תישלח אליך בכתב ו/או בכל מקרה בו לא תשלם תשלום כלשהו
החל עליך בתוך 30 ימים מהמועד בו נודיע לך על כך, לא נהיה אחראים עוד לשמור את המוצר עבורך.

נשמח לסייע בכל עצה ומידע במסגרת שעות פעילות שירות הלקוחות והמעבדה בטלפון 6683*

קרא היטב את הוראות השימוש המפורטות מטה ואת הוראות ההפעלה בחוברת המצורפת למוצר.
הקפד על הוראות ההפעלה והשימוש על מנת להאריך את חיי המוצר והפק ממנו את המרב.

הוראות שימוש:
1. מומלץ לבצע פתיחה ראשונית של האריזה והתקנה של המוצר ע"י נציג מוסמך של היבואן.
2. יש להשתמש בשומר מסך במוצר.
3. יש לאפשר אוורור נאות מכל הצדדים כמתואר בספר הוראות היצרן הפעלה והוראות שימוש.
4. יש לנקות את המוצר במטליות אנטיסטאטיות שאינן מכילות אלכוהול, אין לנקות את המוצר בחומרי ניקוי המכילים כימיקלים או עם נייר גס.
5. יש להימנע מלגעת בצג המוצר בשל רגישותו הגבוהה.