עשרה פריטי חובה שחייבים להכין לפני כל משחק בפנטסי ליג

ליגת החלומות במסגרת הפנטזי ליג של ערוץ הספורט וחברת We Sure יצאה לדרך ויש לכם הזדמנות להרכיב ולנהל קבוצת כדורגל הבנויה ממיטב השחקנים המשתתפים בליגת האלופות. המקור של ליגת החלומות הוא במשחקי ספורט פנטזיה, ורבים מאוהדי הכדורגל בישראל וברחבי העולם משתתפים בשעשועון נושא הפרסים.

רגע לפני שריקת הפתיחה של משחקי גביע העולם בכדורגל, כלומר מונדיאל 2022 בקטאר, אתם יכולים להשתתף בפנטזי ליג, ליצור ליגה משלכם, לבנות קבוצת כדורגל עם שחקנים מעולים וגם לנחש את התוצאות של המשחקים במונדיאל. חגיגת הכדורגל עומדת להתחיל ב-20 בנובמבר וכדאי גם לכם לקחת חלק פעיל בליגת החלומות, וליהנות מחוויה מרגשת ומקורית שהפכה כבר מזמן לחלק בלתי נפרד מעולם הכדורגל.

איך להתכונן למשחקים בליגת החלומות?

המשחק הווירטואלי של ליגת החלומות הפך לפופולרי מאוד בקרב אוהדי הכדורגל, ומי שעדיין לא נרשם והשתתף בפנטזי ליג יכול לעשות זאת גם עכשיו. מטרת המשחק הווירטואלי היא לצבור כמה שיותר נקודות וניתן להתחרות מול החברים או מול קבוצות אחרות. ראוי לציין כי ההרשמה לפנטזי ליג 2022 היא חינמית לחלוטין, והליגה יצאה לדרך במקביל לעונה החדשה של ליגת האלופות.

שבוע לפני שריקת הפתיחה של מונדיאל 2022 ניתן לעדיין הצטרף ולהירשם לליגת החלומות כדי לבנות נבחרת מצוינת ומנצחת למונדיאל הקרוב. כך תוכלו להראות לכל החברים מי המנג'ר הכי טוב ומי באמת מבין בכדורגל, ויש לכם גם הזדמנות לזכות בפרסים שווי ערך כמו חופשת ספורט חלומית וזוגית הכוללת טיסות, מלונות ו-3 משחקים בשלוש מדינות שונות.

כדי להתכונן למשחקים בליגת החלומות עליכם לוודא כי יש לכם את 10 פריטי החובה הבאים:

להוריד את האפליקציה לנייד – מומלץ להוריד את האפליקציה של ליגת החלומות לנייד שלכם, יש גרסה ייעודית לאייפון וגרסה לאנדרואיד.

הרשמה – כדי לנהל את נבחרת החלומות שלכם יש לבצע רישום למערכת של הפנטזי ליג 2022, והדרך המהירה והנוחה להירשם היא באמצעות חשבון הפייסבוק או חשבון גוגל, אפשר גם לפתוח חשבון אישי וחשוב לאשר את התקנון.

הצטרפות לליגה – לאחר רישום וכניסה למערכת המשחק הווירטואלי יש לבחור ליגה שבה מעוניינים להשתתף, יש להזין את הקוד לאותה הליגה, לכן עליכם לוודא כי הקוד נמצא ברשותכם.

דף לחישוב הניקוד – למשחקי הפנטזי ליג יש כללים ידועים המנוסחים בתקנון, כדאי להכיר את כללי הניקוד מראש כדי לנהל נכון את קבוצת החלומות שלכם ועל מנת להשיג יותר נקודות.

בדיקת התקציב – לפני תחילת המשחקים חשוב לבדוק מה התקציב העדכני כדי לקבל החלטות נכונות במהלך המשחקים.

להכיר את החוקים – חשוב ללמוד ולהכיר את החוקים בליגת החלומות לפני שמתחילים לשחק, מרכיבים קבוצה ומשקיעים בשחקנים.

סטטיסטיקה – כדי להצליח בטורניר ולזכות בפרסים יש להתייחס לסטטיסטיקה העדכנית ביותר וחשוב לקרוא מידע על השחקנים בקבוצה ובשוק ההעברות.

לעקוב אחר המומחים – כדי להצליח במשחק ולצבור הרבה נקודות חשוב לעקוב אחר המומחים שמציעים ופרשנויות וטיפים למשתתפים במשחק.

אצבע על הדופק בשוק ההעברות – הפנטזי ליג הוא משחק תחרותי, עליכם לעקוב כל הזמן אחרי מה שקורה בשוק ההעברות, גם עכשיו בפגרת המונדיאל.

חלון החילופים – חלון החילופים ננעל חצי שעה לפני תחילת מחזור המשחקים, לכן עליכם להיערך נכון מבחינת זמנים להרכבת הקבוצה, אחר תצברו ניקוד רק מהמחזור הבא.

קבוצת ח.י. המשווקת את המותגים המובילים בתחום השמע והווידאו מזמינה אתכם לבקר באתר ולרכוש טלוויזיות ומוצרים נוספים המבטיחים לכם חוויית צפייה מדהימה במשחקי הכדורגל בכל המסגרות, לרבות מונדיאל, ובאירועי הספורט השונים.