שירות ותמיכה

רוצה לשאול, לברר או לקבל מידע על מוצר? נשמח לעזור בכל עניין. אפשר לשלוח לנו פנייה או להתקשר לטלפון 6683* לקוחות יקרים, עקב הנחיות משרד הבריאות שירות הלקוחות פועל במתכונת מצומצמת יתכנו זמני המתנה ארוכים מהרגיל עמכם הסליחה

שירות לאחר קנייה

כאן בשבילך גם לאחר הרכישה

ערכי השירות של קבוצת ח.י.

אנחנו בקבוצת ח.י., חושבים עליך, יותר ורוצים להעניק לך את השירות הטוב ביותר שלנו

שירותיות

בשונה מחברות אחרות בענף, השירות בקבוצת ח.י נמצא בתוך הבית, והוא מוביל את האסטרטגיה החדשה. הלקוחות יודעים שתמיד יש למי לפנות - למוצרים שרכשו יש אבא ואמא. המסירות, המחויבות והרצון לעזור ניכרים בכל רגע בממשק עם הקבוצה, החל משיטוט באתר והתכתבות בצ׳אט ועד לשיחה עם נציגי השירות או פגישה פרונטלית עם הטכנאים והסוכנים.

הוגנות ואמינות

קבוצת ח.י מספקת ללקוחות מוצרים איכותיים תוך שירות מוקפד ומקצועי לאורך שנים. אין הבטחות שווא – מילה היא מילה, לחיצת יד היא לחיצת יד. הלקוחות יודעים שמאחורי המותגים עומדת קבוצה שאפשר לסמוך עליה, שלא תסתיר את האותיות הקטנות או תשאיר מקום לספק או לחוסר ודאות. כשהלקוחות ירגישו שהיחס כלפיהם הוגן ונעשה מתוך מחשבה עבורם, הם ירגישו שסגרו את העסקה הנכונה ויגלו הבנה גדולה יותר מול המותג.

פשטות וחדשנות

חדשנות תבוא לידי ביטוי בסיטואציות מורכבות, ארוכות ומתישות שהפכו לפשוטות ובלתי מורגשות עבור המשתמשים. קבוצת ח.י מכירה מקרוב את נק׳ החיכוך הנפוצות בעולם מוצרי החשמל והאלקטרוניקה, מבינה את צרכי הלקוחות ופועלת כדי להקל על חייהם בזכות פעולות נוחות ומפתיעות (למשל שיבוץ עצמי לתיאום התקנה).

יחס אישי

בעולם של סוחרים ממולחים, תחרות גדולה ותחלופה גבוהה, קבוצת ח.י היא אי של שקט ויציבות, בו הלקוחות הם קודם כל בני אדם. מערכת היחסים איתם מושתתת על הקשבה, אכפתיות ורגישות, תוך תשומת לב לפרטים הקטנים בכל אחד משלבי החוויה: מהחיפוש והמחקר של המוצר המבוקש, ועד לקנייה, תיאום, התקנה, תמיכה וגם...לקנייה הבאה.