חמשת השחקנים הטובים ביותר בכל המונדיאלים

גביע העולם בכדורגל יוצא לדרך בעוד כמה ימים, ואוהדי הכדורגל בכל העולם ממתינים בקוצר רוח למשחק הפתיחה ולטורניר המדובר. במונדיאל קטאר 2022 ישתתפו 32 נבחרות, בניהן נבחרות ארגנטינה ופורטוגל בהן משחקים הכוכבים מסי ורונאלדו בהתאמה. לכן, זו הזדמנות מצוינת להחליט מי השחקן הטוב ביותר בעולם, אך כדאי להיזכר גם בשחקנים מפורסמים אחרים שכיכבו במונדיאלים השונים והותירו את חותמם לעד.

מי הם השחקנים הגדולים בהיסטוריה האנושית?

כאמור, מונדיאל 2022 נמצא כבר מעבר לפינה וב-20 בנובמבר יתקיים משחק הפתיחה. יש לציין כי גביע העולם בכדורגל, המכונה מונדיאל, הוא בין אירועי הספורט הגדולים ביותר בעולם. הטורניר מתקיים אחת לארבע שנים, וזהו הטורניר ה-22, והראשון שמתקיים בעולם הערבי.

גביע העולם בכדורגל נערך בפעם הראשונה בשנת 1930, ולאורך השנים השתתפו בו מיטב שחקני הכדורגל, חלקם אינם מוכרים לאוהדי הכדורגל הצעירים. רגע לפני שנוכל כולנו לצפות בליאו מסי ובכריסטיאנו רונאלדו מלהטטים על המגרשים, כמובן באמצעות מסכי טלוויזיה גדולים ואיכותיים, כדאי להיזכר בשחקנים נוספים שכיכבו בטורניר החשוב ובטורנירים אחרים כמו ליגת האלופות וכמובן במסגרת משחקי הליגות הבכירות במדינות השונות.

 מי הם השחקנים הגדולים בתולדות הכדורגל? יש לא מעט ויכוחים ודיונים בנושא זה, וניתן למצוא באינטרנט רשימות שונות שפורסמו על ידי מגזינים ואתרים העוסקים בכדורגל. אוהדי הכדורגל אשר צופים באדיקות בטורנירים השונים נוטים לדרג את השחקנים הגדולים ביותר בדרך הבאה:

מקום 1: ליאו מסי – ליאו מסי ידוע בכינוי הפרעוש, ורבים רואים בו כשחקן הכדורגל הכי טוב בעולם, ובכל ההיסטוריה האנושית. בשנים האחרונות הוטחה לא מעט ביקורת בשחקן המפורסם מאחר שהוא לא הצליח לזכות עם נבחרת ארגנטינה בתואר החשוב והיוקרתי ביותר, כלומר בגביע העולם בכדורגל. ראוי לציין כי מסי מגיע בכושר נפלא למונדיאל בקטאר, זו בשורה משמחת לאוהדים המושבעים, ובישראל יש לא מעט מעריצים הממתינים בקוצר רוח לצפות בביצועיו על המגרש במסגרת קטאר 2022.

מקום 2: מראדונה - דייגו ארמנדו מראדונה הוא ללא ספק אחד משחקני הכדורגל הגדולים ביותר בהיסטוריה האנושית, הוא זכה לכינוי יד אלוהים לאחר שכבש בידו נגד אנגליה במשחק רבע הגמר. מראדונה כיכב בארבעה טורנירים של גביע העולם בכדורגל וגם הוביל את נבחרת ארגנטינה לזכייה בטורניר בשנת 1986. דייגו ארמנדו מראדונה זכה בפרס כדור הזהב כשחקן הטוב ביותר בטורניר גביע העולם בכדורגל בשנת 1986, ובמשחק הגמר מול גרמניה הוא בישל את שער הניצחון.

מקום 3: פלה – רבים רואים בשחקן הברזילאי פלה כשחקן הכדורגל הטוב ביותר בכל הזמנים, פלה כיכב בטורנירים במסגרת גביע העולם והוביל את נבחרתו להישגים מרשימים, כולל זכייה בגביע היוקרתי בשנים 1958, 1962 ו-1970.

מקום 4: פרנץ פושקש – הדור הצעיר של אוהדי הכדורגל מכיר את השם של השחקן האגדי בגלל האצטדיון היוקרתי בהונגריה, לכן כדאי לדעת כי פושקש הוא אחד הכובשים הבין לאומיים הגדולים ביותר בכל הזמנים. חשוב לזכור כי השחקן האגדי שיחק בנבחרת הלאומית של הונגריה, ויחד עם נבחרתו הוא הפסיד בגמר המונדיאל בשנת 1954, למרות הניצחון היוקרתי על הגרמנים בשלב הבתים. לפושקש יש 83 גולים במסגרת 84 הופעות בין לאומית בנבחרת הונגריה.

מקום 5: כריסטיאנו רונאלדו - רונאלדו נולד בפורטוגל והוא הכובש הבין לאומי הגדול ביותר בכל הזמנים, עם 117 שערים רק בנבחרת פורטוגל. כריסטיאנו רונאלדו כנראה יופיע בפעם האחרונה בחייו בטורניר גביע העולם בכדורגל מפאת גילו המתקדם, וזו גם התקווה האחרונה שלו לצאת עם גביע העולם בידיו ולכבוש עוד תואר גדול בקריירה המפוארת שלו.

 

קבוצת ח.י. מציעה מבצעים למונדיאל שאסור להחמיץ. כדאי להזמין עוד היום מסכי טלוויזיה מתקדמים של מיטב המותגים, במחירים משתלמים במיוחד, וכך תוכלו לצפות במונדיאל קטאר 2022 באיכות גבוהה וליהנות מהאווירה במגרשים.