המועמדות לזכות בגביע העולם - 5 מנבחרות מובילות במונדיאל 2022

גביע העולם בכדורגל יצא לדרך ב-20 בנובמבר 2022, וכולנו נוכל לצפות באמצעות מסכי טלוויזיה גדולים וחכמים במשחק הפתיחה, וכמובן בטקס היוקרתי לפני השריקה שתוציא לדרך את הטורניר. פרשני הספורט בכל העולם עוסקים בספקולציות ומנחשים מי הנבחרת המועמדת לזכות במונדיאל קטאר 2022, ועל פי הערכות המומחים יש 5 נבחרות מובילות לזכות בגביע היוקרתי מכולם.

חשוב לזכור כי בגביע העולם בכדורגל לגברים משתתפות 32 נבחרות שהעפילו לטורניר, ובטורניר הבא צפויות להשתתף כבר 48 נבחרות. המונדיאל הוא אירוע ספורט גדול, מוביל, חשוב ויוקרתי, מאות מיליוני אנשים צופים במשחקי הטורניר, וכל חובבי הכדורגל עסוקים בימים אלה בניחושים מי הנבחרת שתזכה בגביע המפורסם בטורניר הקרוב. לכן, כדאי להכיר את המועמדות לזכייה, ואי אפשר שלא להתייחס גם לנבחרות הגדולות והמובילות בכל הזמנים.

מי הנבחרת הגדולה של כל הזמנים?

לפני שאנחנו צוללים לניחושים המעסיקים כיום את פרשני הספורט ואוהדי הכדורגל בארץ ובעולם, כדאי לדעת כי טורניר גביע העולם בכדורגל יתקיים בפעם ה-22, והמונדיאל הקרוב יתקיים בקטאר. כאשר בודקים מי הנבחרת הבולטת ביותר בתולדות המונדיאל הנבחרת הלאומית של ברזיל ניצבת בראש הרשימה. ברזיל זכתה עד היום ב-5 טורנירים במסגרת גביע העולם בכדורגל לגברים, ובנוסף היא זכתה פעמיים בתואר סגנית האלופה.

נבחרת ברזיל זכתה בגביע העולם בכדורגל בשנים 1958, 1962, 1970, 1994 וב-2002. אחריה ברשימה נמצאות נבחרות גרמניה ואיטליה עם 4 זכיות בטורניר, וארגנטינה, צרפת ואורוגואי קטפו את הגביע היוקרתי פעמיים כל אחת. אגב, במונדיאל הקודם שהתקיים ברוסיה בשנת 2018 זכתה נבחרת צרפת, והיא צפויה לנסות להגן על התואר ולהיות הראשונה שזוכה בו ברציפות.

לכן, כאשר שואלים מי הנבחרת הגדולה של כל הזמנים, ללא ספק ברזיל זוכה בתואר היוקרתי, וגם השנה היא בין המועמדות הטבעיות לזכייה, עם שחקנים מעולים כמו ניימאר, מרקיניוס, טיאגו סילבה, ויניסיוס ג'וניור ועוד.

5 המועמדות לזכייה בגביע העולם בקטאר 2022

הקרב על גביע העולם בכדורגל מתחיל בקרוב, השחקנים כבר מתאמנים במרץ לקראת הטורניר היוקרתי, ועיני כל העולם נשואות לקטאר שנבחרה לארח את מונדיאל 2022. הפרשנים המובילים טוענים כי 5 הנבחרות המועמדות לזכייה בתואר הנכסף השנה הן נבחרת ארגנטינה עם השחקן הנחשב לטוב ביותר בעולם הכדורגל הלא הוא ליאונל מסי, נבחרת ברזיל על שלל כוכבי העל המשחקים בה, נבחרת צרפת העמוסה גם היא בכוכבי על, ובראשם כמובן קיליאן אמבפה, שתנסה לשמור על התואר אלופת העולם משנת 2018, נבחרת גרמניה שהעמידה סגל חזק במיוחד ונחשבת באופן טבעי לאחת מהמועמדות לזכייה במונדיאל, וכמובן נבחרת ספרד שהעמידה סגל צעיר וכשרוני למונדיאל הקרוב.

לכל נבחרת יש חוזקות וחולשות, וחשוב לזכור כי עבור חלק מכוכבי הכדורגל זהו הטורניר האחרון בקריירה המפוארת שלהם. בעוד כשבוע נוכל לצפות באמצעי מסכי טלוויזיה בשלל כוכבי העל המלהטטים עם הכדור על המגרשים הירוקים שהוקמו בקטאר. אם עדיין לא רכשתם טלוויזיה חכמה עם מסך OLED כדאי שתמהרו לנצל מבצעים למונדיאל כדי לחוות את הטורניר באיכות גבוהה ולהרגיש את האווירה במגרשים.

אוהדי הכדורגל ממתינים למשחק הפתיחה, יש כ-10,000 ישראלים הצפויים לטוס למונדיאל בקטאר, אך רובנו נצפה במשחקים באמצעות מסכים כאלו ואחרים. אז מי הנבחרת המועמדת בעיניים לזכות במונדיאל? בקרוב נדע כולנו מי יניף את הגביע.

קבוצת ח.י. מציעה מבצעים למונדיאל על מסכי טלוויזיה מתקדמים, מקרנים משוכללים ומערכות קול איכותיות. הזמינו היום טלוויזיה חכמה וגדולה עם מסך OLED ותיהנו גם אתם מחגיגת הכדורגל המתחילה בקרוב.