תקנון פעילות לקוח סמוי LG

תקנון פעילות לקוח סמוי  LG

  1. הגדרות:
    - עורכת פעילות לקוח סמוי LG: ח.י. אלקטרוניקה ורכיבים בע"מ, ח.פ.511119778 מרחוב התע"ש 14, כפר סבא, טלפון – 09-7631515. להלן: "ח.י. אלקטרוניקה" או "עורכת הפעילות".
    - משך תקופת פעילות לקוח סמוי LG: מיום 26.2.2023 ועד יום 31.03.2023.
    - "לקוח סמוי"- עובד מטעם עורכת הפעילות שיכנס בתקופת פעילות כלקוח סמוי LG לחנויות לממכר מסכי טלוויזיה ויתעניין ברכישת מסך טלוויזיה.
    - "משתתף/ים" / "מוכרן" – כל מוכר בחנויות לממכר מסכי טלוויזיה אילו ייגש הלקוח הסמוי.

    הפעילות:
  1. מוכרן שהציע ללקוח הסמוי מסך של חברת LG, המלצה בלבד יזכה ב "שובר ביי מי סרט" –בשווי 110 ש"ח.
  2. מוכרן שהציע ללקוח הסמוי מסך של חברת LG , המליץ על מסך LG, והפנה את הלקוח לברושור "הדרך לטלוויזיה הבאה שלך מתחילה כאן" אשר יהיה בנקודות המכירה או למיניסייט https://www.lg.com/il/your_nextv/index.html יזכה בשובר "ביי מי פודי"
  1. מוכרן שהציע ללקוח הסמוי מסך LG, המליץ על מסך LG , הפנה את הלקוח לברושור "הדרך לטלוויזיה הבאה שלך מתחילה כאן" אשר יהיה בנקודות המכירה או למיניסייט https://www.lg.com/il/your_nextv/index.html וניסה לשדרג את הלקוח הסמוי למסך ברמה גבוהה יותר- יזכה בשובר "ביי מי אול"

1.4     "השוברים"
1.4.1   "שובר ביי מי סרט" – שובר זוגי לסרט במתחמי הסינמה סיטי בכל ימות השבוע + פופקורן זוגי + 2 פחיות שתיה בשווי 110 ש"ח https://buyme.co.il/package/22546/380288
1.4.2   שובר ביי מיי פודי" – בשווי 200 ₪ המקנה כניסה למסעדות לפי תנאי השוברhttps://buyme.co.il/supplier/17573460
1.4.3   "שובר ביי מי אול" – בשווי 300 ₪ , שובר פתוח https://buyme.co.il/supplier/13438757?gclid=Cj0KCQiA2-2eBhClARIsAGLQ2RnDOmuwcMTy0Qlv2cIZeD3cHyGszXCnfIG_TtL3U5V9LzqPGKtJIaIaAjOeEALw_wcB

  1. פרסום :
    - פרסום הפעילות תופץ באמצעות ברושור על ידי עובדי עורכת הפעילות בחנויות המכירה שמשווקות את עורכת הפעילות.
  2. קבלת השוברים:
    - ככל שהלקוח הסמוי יחליט כי המשתתף עמד בקריטריונים של הפעילות, מבלי שיהיה לו הצורך לפרט, השובר הרלוונטי יישלח בהודעת SMS לטלפון של משתתף בפעילות, בתוך 4 ימי עבודה.
    - קבלת הפרס לא תהא מותנית בתשלום, בפעולה או בתנאי נוסף והכל בכפוף לאמור בתקנון זה להלן.
  1. מימוש השובר:
    - לא ניתן להמרה למזומן ולא יינתן עודף או זיכוי בגין שימוש חלקי בשובר ולא תתבצע הפחתה של הסכום הטעון.
    - גניבה/ אובדן/ השחתה – באחריות מקבל השובר בלבד.
    - השובר אינו מהווה כרטיס חיוב, כהגדרתו בחוק כרטיס חיוב, התשמ"ו 1986.
  2. כללי:
    - המשתתפים יהיו מנועים מלהעלות טענה ו/או תביעה כלשהי כלפי עורכת הפעילות ו/או כל גורם אחר הקשור בפעילות במישרין ו/או בעקיפין, לרבות טענה ו/או תביעה בגין נזק כלשהו .
    - לא ניתן לערער על תוצאות הפעילות ו/או על כל עניין הנוגע אליהם, וקביעת עורכת הפעילות ו/או הלקח הסמוי ו/או מי מטעמם הנה סופית ומוחלטת ואין אחריה דבר.
    - עורכת הפעילות רשאית לבטל את הפעילות ו/או לשנות את השוברים ו/או לא להעניקם כלל.
    - עורכת הפעילות רשאית להפסיק ו/או לבטל את הפעילות ו/או את תקנון זה, מכל סיבה שהיא, על פי שיקול דעתה הבלעדי.
    - עורכת הפעילות תהיה הפוסקת הסופית בכל עניין הנוגע לפעילות ובנוגע לכל שאלה שתתעורר לגביה ו/או בקשר עמם ובנוגע לכל תקלה ו/או בעיה ו/או כל מצב בלתי צפוי שייווצר , בין אם צוינו במפורש בתקנון זה ובין אם לאו ולמשתתף לא תהיה כל טענה בשל כך.
    - המשתתפים פוטרים את עורכת הפעילות ו/או מנהליה ו/או מי מטעמה באופן סופי ומוחלט מכל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה, מכל מין וסוג שהוא, בגין הפרס, מימושו ו/או כל נזק שעשוי להיגרם בקשר עמו.
    - עורכת הפעילות אינה אחראית בשום אופן לשוברים ו/או לכל דבר הנובע ו/או קשור בהם, לרבות לתקינותם, האופן בו חברת ביי מי תכבד אותם, מימושם, מוצרים ו/או שירותים שנרכשו באמצעותם וכיו"ב, והמשתתף יהיה מנוע מלהעלות כלפיה טענה כלשהי בעניין זה.
    - ניתן לעיין בתקנון הפעילות במהלך תקופת הפעילות באתר האינטרנט של החברה בכתובת hye.co.il וכן במשרדי קבוצת ח.י ברחוב התע"ש 14 כפר סבא.